Lepicí pásku nechte v šuplíku

Není to nic jednoduchého vymyslet pro své klienty, nebo zákazníky drobný dárek, který potěší a udělá dokonce radost. Nakonec se Vám to stejně podaří, ale otázkou zůstává, zda víte, jakým způsobem onen vymyšlený a následně zrealizovaný dárek prezentovat.

Tak to bývá opravdu problém!
Nechcete použít nic okázalého, ale zase by prezentace měla mít určitou úroveň.
· Balit jej do bublinkové folie znamená, že se jedná o křehký dárek. Ale jak to vypadá? Snad jej nechcete oblepovat lepicí páskou?
· Nebo snad chcete dárek dávat do krabiček? No nazdar, to se Vám asi pěkně prodraží!
Ne! Na krabičky zapomeňte a lepicí pásku nechte pěkně uloženou v šuplíku na jiné činnosti.
Použijte obyčejný sáček. No, ten, který máme na mysli, není zas tak obyčejný, ale zázračný také ne. Přesto je vážně obyčejně neobyčejný.
V jednoduchosti je síla
Nijak složitý samolepící sáček s klopou https://www.samolepiciobalky.cz/eshop/ostatni/sacky-se-samolepici-klopouVaši prezentaci pomůže uskutečnit na úrovni. Vlastnosti takového sáčku se Vám budou zamlouvat:
· je průhledný,
· větratelný,
· se samolepicí klopou,
· v různých velikostech.
Jak je to jednoduché! Ideální pro Vaše potřeby, nemyslíte?
Obdarujete vlastně dvakrát
Už si představujete, jak svůj prezent klientům, nebo zákazníkům budete velmi jednoduše vkládat do jednotlivých sáčků? Jak jednoduchá bude manipulace s nimi? A co teprve, až je budete předávat klientům, nebo zákazníkům k nákupu! Ti budou mile překvapeni. A to nejen dárkem od Vás, ale i tím, že si sáček mohou použít na něco jiného. Vy vlastně obdarujete dvakrát!

Využití je mnohonásobné
Až zjistíte, jak výhodné takové samolepicí sáčky jsou, určitě Vás nemine přemýšlení, jak s nimi naložit i v jiných případech. Vždyť jejich vlastností můžete využít i k prodeji, například textilií, knoflíků, nebo jiných drobných věcí. Otvory v samolepicích sáčcích pomohou odstranit přebytečný vzduch, když je budete uzavírat napevno. Vždyť Vy do nich můžete vkládat letáky o svých nových výrobcích, aby se nezničily v nákupních taškách Vašich zákazníků.